19 Ocak 2012 Perşembe

BEŞ YIL ÖNCE BUGÜN...

 

...hrant dink burada öldürüldü.

5 yorum:

elvin dedi ki...

Blogunuz I like it harika, benim blog http://skrtu.blogspot.com varlığınızı bekleyin

outlaw dedi ki...

ben de bu elvin ne acayip insan, neden yarısını türkçe, yarısını ingilizce yazmış diye düşünmüştüm ilk anda. meğer google translate ile türkçe'ye çevrilmiş. insanlar üç tane ziyaretçi çekmek için neler yapıyor.

fabianernst dedi ki...

ahah bu ne yahu ? :)

Adsız dedi ki...

gebersin... o.ç.

outlaw dedi ki...

@adsız

prensip olarak gelen bütün yorumları yayınlıyorum. ne yalan söyleyeyim seninkini onaylamasam mı diye düşündüm. sonra senin gibi bir pislik yüzünden prensiplerimden taviz vermem gerekmediğine karar verdim. hem şöyle bir saçılsın iğrençliğiniz ortaya, mideler bulansın. belki kusar kurtuluruz içimizdeki pislikten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...